Sustainable Luxury by Amina

#15 Instaweek: kortvecka och långhelg

Publicerad 2016-11-21 19:34:00 i Timelapse,

 
 
 
 
 
 
 
 
Wow, det är nog rekordmånga bilder i den här veckans (eller förra veckans) Instaweek! Ja, jag vet att det är en dag för sent men det var inte läge att lägga upp ett inlägg igår när vi kom hem sent. Här är i alla fall vad som hänt i korthet:
 
1. Jag skrev om hur olika syn man kan ha på saker; just i det här fallet en viss restaurang. (Läs inlägget HÄR)
2. Jag började på riktigt känna av hemlängtan
3. Jag fyllde 25,5 år!
4. Jag åt granatäpple - mmmm, så mumsigt. Det ligger ett till och väntar på mig till ikväll.
5. Jag letade efter ledtrådar till vart vi skulle på dejt...
6. Jag hittade en romantisk lapp - här ser ni vad som hände sen!
7. Dags för kappa och väska och resa
8. Vad jag behöver för att inte se ut som en zombie tidigt på morgonen
9. Framme i Budapest! Här väldigt sugen på pepparkaka.
10. Vårt hotell - som vi inte bodde på, fast sen bodde på... Läs om det här.
11. Uppklädd för middag
12. Bästa starten på dagen - ett spa (dock var det nog här UVI-historien började tror jag...)
13. Vårt rum på vårt "riktiga" hotell - uppgraderade en nivå. Tur för dem.
14. Några tunga meter längs Donaus flodkant. Ett konstverk för att minnas hur judarna under förintelsen fick ställa sig på kanten, ta av sig skorna och skjutas till döds för att falla ner i floden.
15. En söt morgon
16. Världens bästa som äntligen snörde på sig skridskorna för min skull och gjorde att resan blev bra ändå. Timmen vi åkte skridskor tillsammans var nog höjdpunkten på hela helgen. Ser ni bara hur fin han är?
17. En selfie för att avsluta helgen i Ungern, där lyckligt ovetandes om vad som väntade när vi kommit hem till Milano (dumma UVI).
 
Följ mig på Instagram (och på Bloglovin' - så att du inte behöver missa något inlägg!)
 
// So this was my week on Instagram. Must have been a record with 17 pics! Follow me here

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Biography

Amina is a doctor who doesn’t want to spend all of her life in scrubs. Living in Milano for one autumn sparked her inner love of fashion – in an updated version. Starting as a lifestyle blogger, she changed focus to sustainable fashion, something she wants to make fun, easy and luxurious for everyone, everywhere, anytime. Remember, modern women don't choose between sustainability and luxury, we take them both.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela