Sustainable Luxury by Amina

Fredagsmys: Vinn handgjorda silverörhängen (+ lyxig rabattkod!)

Publicerad 2017-06-16 08:20:00 i Sustainability,

Inlägget är ett samarbete med Skärva
 
 

Idag är det fredagsmys på bloggen. NK och Schuterman har dragit igång sin REA (jippie!) och du vet hur man fyndar hållbart på bästa sätt. Kan det bli bättre? Tja, REA på REA är väl såklart snäppet vassare. Och ännu vassare är det väl när saker och ting är helt GRATIS?

 

Som du säkert vet är ju det bästa i livet just gratis. Men förutom kärlek och sånt där annat livsviktigt är det ju också väldigt härligt när gratis betyder handgjort silversmide från Sverige. Jag har fått den stora äran att välja ut ett valfritt smycke från Skärva att tävla ut på bloggen. Jag valde (såklart) det största och bästa *blink blink*, handgjorda silverörhängen.

 

 

De stora örhängena är SÅ rätt i tiden just nu och extra hett är det förstås att våga bära omaka örhängen där ett verkligen får ta plats! Tipset från coachen (a.k.a. me) är ju såklart att dela vinsten med din BFF och skapa vänskapssmycket 2.0! Lite hållbarare, lite lyxigare - precis som det ska vara! 

...och även om du inte vinner har du som Sustainable Luxury-fashionista just nu 20% rabatt på allt från Skärva, passa på att unna dig med en lyxig rabattkod SusLuxury17 - bra va?

 

 

För att vara med och tävla:

  1. Kommentera nedan vilken kemisk beteckning silver har och vem du skulle dela ditt vänskapsörhänge med 
  2. Skriv upp dig på Sustainable Luxurys nyhetsbrev. Förutom att vinnaren utses där den 25/6 får du varannan vecka en uppdatering av hållbart mode, lite bakom kulisserna och riktigt snygga (och hållbara!) tips.
 

Kom ihåg att... 
Moderna kvinnor väljer inte mellan hållbarhet och lyx, vi tar båda 

Kärlek,
Amina

- - -

This is a Give Away open to Swedish readers only. 

Kommentarer

Postat av: Snusmumriken

Publicerad 2017-06-16 15:09:54

Vilka fina bilder! Du är verkligen guld värd, Amina! <3

Svar: <3
Biography

Postat av: Kim

Publicerad 2017-06-16 17:15:17

Min vapendragare sen säkert 20 år tillbaka fyller 40 år i sommar. Hon är fantastiskt och värd det bästa. Jag tänkte ställa till med ett hejdundrande kalas för henne men det vore även fint att ge henne en vacker present. Örhängena vore just den presenten.

Postat av: Kim

Publicerad 2017-06-16 17:15:19

Min vapendragare sen säkert 20 år tillbaka fyller 40 år i sommar. Hon är fantastiskt och värd det bästa. Jag tänkte ställa till med ett hejdundrande kalas för henne men det vore även fint att ge henne en vacker present. Örhängena vore just den presenten.

Svar: Grattis till dig och din vän - fantastiskt att ha hållit ihop i 20 år! Det hoppas jag också få uppleva :) Håll tummar och tår så kommer vinnaren presenteras i nästa nyhetsbrev (den 25:e). Stor kram och lycka till!
Biography

Postat av: Camilla

Publicerad 2017-06-16 18:50:31

Den kemiska beteckningen för silver är AG. Jag skulle gärna dela vinsten med min storasyster som tar examen från högskolan!

Svar: Härligt! En riktigt BFF-present till syrran! :)
Biography

Postat av: Linda

Publicerad 2017-06-17 10:11:45

Åh vilken fin tävling <33

Svar: Ja, vill du inte vara med 😉💎?
Biography

Postat av: Bella

Publicerad 2017-06-17 11:16:20

Vilka vackra örhängen!

Svar: Visst är de fina! De kan ju bli dina om du är med och tävlar! 🌟🌟🌟
Biography

Postat av: Ann Nylén

Publicerad 2017-06-17 11:36:02

kemisk beteckning för Silver är Ag

JAG skulle dela mitt vänskapsöronhänge med att ge detta fina smycke till Erikshjälpen, Second Hand, så de kan sälja det i butiken och pengarna kommer behövande till del.

Svar: Ann, vilken hjälte! Fantastiskt fin motivering! 💜 Lycka till! Vi hörs i nyhetsbrevet nästa gång!
Biography

Postat av: Amanda

Publicerad 2017-06-17 15:01:25

Sjukt snygga var dem :)

Postat av: Julia Svensson

Publicerad 2017-06-17 15:31:18

Åh såå snygga!

Postat av: elin

Publicerad 2017-06-17 19:32:11

Så snygga!<3

Postat av: Gabriella

Publicerad 2017-06-17 19:52:59

Sååå fina!!

Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Publicerad 2017-06-17 21:38:22

Jag börjar med att vara med och tävla: min vapendragare är min bästa vän Lina på attvaramamma.blogg.se - vi delar allt, inte bara smycken utan kläder, hemligheter och i vissa fall PARTNERS! Hon är mitt allt.

Så kul att få höra från dig igen denna vackra dag :) Jag gillar överexponerat för att allt det gröna ser grönare ut ;)

Svar: Haha är det sant!? Snacka om att vara nära :) härligt! Ska kika in hos henne också och se vem denna fantastiska människa är :)
Biography

Postat av: Malin Svensk Björck

Publicerad 2017-06-19 23:17:32

Ag är beteckningen på silver 🖒 Vill dela med min lillasyster som är min bästa vän också 💜
Här anmält mig till nyhetsbrevet ☺
Ha en fin sommar!
Mvh
Malin

Svar: Härligt Malin! 💖 Välkommen till Sustainable Luxury 🌿💎 Kul att du vill vara med! Vi hörs! ✨
Biography

Postat av: Josefine D

Publicerad 2017-06-22 14:28:26

Ag.
Jag träffade den här coola tjejen när vi var 8. Idag är vi 42. Då kivades vi om vilka som var bäst; Gyllene Tider eller Noice. Va?! Tänk att Gyllene Tider har funnits så länge!!
Japp, vår vänskap är för alltid, något även Gessles musikproduktion verkar vara - på gott och ont ☺️
Med henne skulle jag dela..

Svar: Hahaha så härlig motivering 😂 på gott och ont! Vi hörs på söndag i nyhetsbrevet! 💕
Biography

Postat av: Josefine D

Publicerad 2017-06-28 04:24:32

Jag fick inget nyhetsbrev i söndags? Jag har letat i skräppost och inkorgar, men nix. Och min anmälan till att prenumerera gick jättefint. Nåja ☺️ om ni har tid, så får ni gärna kika på det vid tillfälle.

Postat av: Josefine D

Publicerad 2017-06-28 04:24:33

Jag fick inget nyhetsbrev i söndags? Jag har letat i skräppost och inkorgar, men nix. Och min anmälan till att prenumerera gick jättefint. Nåja ☺️ om ni har tid, så får ni gärna kika på det vid tillfälle.

Svar: Men då! Är det sant!? 😟 Jag som faktiskt kikade en extra gång efter just dig i maillistan innan jag skickade iväg nyhetsbrevet. Fick du "confirmation email" och välkomstbrev och allt men inte nyhetsbrevet? 💖 Skriv till mig på [email protected] så löser vi det ✨
Biography

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Biography

Amina is a doctor who doesn’t want to spend all of her life in scrubs. Living in Milano for one autumn sparked her inner love of fashion – in an updated version. Starting as a lifestyle blogger, she changed focus to sustainable fashion, something she wants to make fun, easy and luxurious for everyone, everywhere, anytime. Remember, modern women don't choose between sustainability and luxury, we take them both.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela