Sustainable Luxury by Amina

GIVE AWAY: The Brick & Mortar Bracelet (värde ca 2500kr!)

Publicerad 2017-05-16 09:00:00 i Sustainability,

Grattis till mig på min 26-årsdag!
 
Ja, det är min födelsedag idag, men jag vill också fira DIG! TACK för att du kikar in och läser, trycker på det lilla hjärtat och kommenterar. Tack för att du följer mig på Facebook och Instagram och tack för att du vill hänga lite extra med mig i nyhetsbrevet varannan vecka. Jag är så glad att vi tillsammans gör resan mot en hållbarare modeframtid (utan att tumma på livets goda!)
 

Jag vill fira min födelsedag med dig genom en riktigt härlig give away
Du har nu chans att vinna The Brick & Mortar Bracelet värt ca 2500kr från CC Skye.

 
Jag har valt ut det här armbandet just för att det är ett av de tre klassiska smycken varje kvinna borde ha; statementsmycket. Jag har också valt det för att det är i både silver och guld och därför passar till allt - oavsett dina andra detaljer i outfiten. Smart va? 
 
The Brick & Mortar Bracelet from CC Skye in a 18K gold plate, with a total value of 250USD
 
För din chans att vinna
1. Skriv upp dig för Sustainable Luxurys nyhetsbrev
2. Kommentera nedan vilka två andra typer av smycken som bör finnas i varje kvinnas ägo
3. För extra stor chans - tipsa dina vänner att delta och se till att de då skriver med ditt namn i sin kommentar
 
Tävlingen avslutad.
 
- - -
 
Celebrating my B-day with a give away, only for Swedish followers though! 

Kommentarer

Postat av: Anjeli

Publicerad 2017-05-20 18:16:34

Alltså, jag har blivit helt kär i det där armbandet! Så jag bara _måste_ vara med i den här tävlingen :)

Två andra måsten som en kvinna måste ha förutom ett statementsmycke är, nummer ett: "stabelbara" ringar, alltså ringar som man kan stapla på varandra. Antingen bär man bara en ring ena dagen, eller flera stycken på samma finger, eller flera stycken fördelade över flera fingrar andra dagar. Eftersom det är ringar som man har på sig dagligen ska de vara av bra kvalitet, antingen av silver, guld eller annan bra metall som håller länge.

Måstesmycke nummer två är ett par diskreta, bekväma örhängen. Det känns så tråkigt att inte ha nånting alls i öronen, och samtidigt vill man inte ha örhängen som hänger, är tunga eller riskerar att trassla in sig i kläder och hår varje dag. Så, ett par enkla men väldesignade öronpins funkar alltid!

Svar: Lycka till :)
Biography

Postat av: Emily

Publicerad 2017-05-21 16:04:39

Vilket vackert smycke! Och håller verkligen med om att det är ett statement-armband! :) Jag skulle säga att de ytterligare två smyckena som en kvinna bör ha i sin ägo är ett "I'm awesome"-smycke, som ju kan vara precis vad som helst egentligen - örhängen, en ring, halsband etc. Men något som man givit sig själv som present för att man åstadkommit något, eller bara som belöning för att man är så himla bra - det är viktigt att komma ihåg att vi alla är fantastiska och vad bättre än med ett vackert smycke? :) Det andra smycket är en enkel guldkedja med olika vackra hängen som man kan variera. Det gör så mycket för en outfit, och man kan få väldigt olika effekter
beroende på outfit.

Svar: Åh vill så gärna köpa mig ett "I'm awesome"-smycke nu. Får bli när jag får min läkarlegitimation efter AT ;) lycka till!!
Biography

Postat av: Julia

Publicerad 2017-05-24 08:41:14

Ett Lyxsmycke och ett signatursmycke. De båda har jag redan men än har jag inget statementsmycke så nu håller jag tummarna 😍

Svar: 🙌🏼 just så!
Biography

Postat av: Anna M

Publicerad 2017-05-28 15:58:20

Å vilket ljuvligt! Älskar din blogg<3 Ett par stora hoops i silver och ett fint pärlhalsband tycker jag är andra "must-haves" Kram Anna

Svar: Åh Anna du var lite för sent ute - tävlingen tog slut igår 23:59 och vinnaren är utsedd i dagens nyhetsbrev. Men det betyder så mycket för mig att du tycker om bloggen, signar du dig för nyhetsbrevet får du min materialguide och har gjort grunden till att vara med i alla give aways framöver (pssst...nästa give away är inte långt borta ;) ...) 💋
Biography

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Biography

Amina is a doctor who doesn’t want to spend all of her life in scrubs. Living in Milano for one autumn sparked her inner love of fashion – in an updated version. Starting as a lifestyle blogger, she changed focus to sustainable fashion, something she wants to make fun, easy and luxurious for everyone, everywhere, anytime. Remember, modern women don't choose between sustainability and luxury, we take them both.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela