Sustainable Luxury by Amina

Video: tre sätt att använda en klänning

Publicerad 2016-12-26 10:00:00 i Inspiration,

 
 
Wohoooo, på väg till Florida! (Följ mig på Instagram här!). Ja, om allt gått som det ska vill säga (men det får vi hoppas). Det här inlägget skriver jag alltså till er i förväg eftersom jag inte kommer kunna blogga från flyget. Här kommer en kort video av hur jag har tänkt när jag packat mina klänningar för den här resan. Försöker bjuda på några bra tips på hur man kan använda dem på flera olika sätt - ett bra knep för att undvika att överpacka! För min del så blev det kanske lite för mycket ändå... men det göööör inget!
 
 
Alla mina videos (hur säger man video i plural?) hittar ni på min YouTube-kanal.
 
Ni som hängt med från allra första början av bloggen kanske minns min packningsskola som jag hade i tre delar? (Ni hittar dem här: del 1del 2del 3). Vet inte riktigt om jag hade varit helt nöjd med min struktur den här gången... Men jag har i alla fall tänkt till liiiiite med klänningarna...
 
Tycker ni om när jag gör video? (Jag tycker det är superkul, märks det?)
 
Kram Amina
 
 
 
// For full translation to any language, use the Googe Translate function in the sidebar (available on computer) --->
 
Wohoooo, on my way to Florida! (Follow me on Instagram here!) Well, if everything had gone according to plan that it (but we most certainly hope so!). This post is written to you beforehand and it includes a video (woho!) of me talking about how I use my dresses in three different ways. I think it's fun talking to you - do you like it as well?
 
All my videos can be found on my YouTube-channel.
 
Xox Amina
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Biography

Amina is a doctor who doesn’t want to spend all of her life in scrubs. Living in Milano for one autumn sparked her inner love of fashion – in an updated version. Starting as a lifestyle blogger, she changed focus to sustainable fashion, something she wants to make fun, easy and luxurious for everyone, everywhere, anytime. Remember, modern women don't choose between sustainability and luxury, we take them both.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela