Sustainable Luxury by Amina

28000 steg i Venedig

Publicerad 2016-11-12 20:10:00 i Timelapse,

Hej på er!

Nu är vi på väg hem från Venedig igen efter en lång dag. Jag blev lite orolig imorse när Martin sa "det finns ju ganska mycket att se, det är ju rätt stort". Jag hade ju starkt förespråkat att Venedig går utmärkt att se över en dag. Men nu i efterhand så står jag fast vid det: det är ett alldeles utmärkt resmål för en dagsutflykt.

Imorse stod jag på centralen i Milano och skrev till er men det inlägget kom aldrig upp. Wi-fi anslutningen var inte tillräckligt bra för att få upp bilden vi tagit på mig. Men här kommer istället desto roligare bilder: lite snapshots från min mobil av en av världens finaste städer.

...men såklart så funkade inte det här wi-fit tillräckligt bra heller... Det blir helt enkelt en bildbomb imorgon istället! Kika gärna in på min instagram aminaparacha sålänge :)

 

Det blev många kyrkobesök under dagen, men just den här kyrkan finns i Milano... (Kan som sagt inte få upp några bilder nu så får hushålla med gamla!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Biography

Amina is a doctor who doesn’t want to spend all of her life in scrubs. Living in Milano for one autumn sparked her inner love of fashion – in an updated version. Starting as a lifestyle blogger, she changed focus to sustainable fashion, something she wants to make fun, easy and luxurious for everyone, everywhere, anytime. Remember, modern women don't choose between sustainability and luxury, we take them both.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela