Sustainable Luxury by Amina

Sista dagen i Ungern

Publicerad 2016-11-20 10:57:00 i Timelapse,

Godmorgon från hotellrummet (på det hotell som Martin hade bokat!)

Nu har vi ätit frukost i lugn och ro. Aldrig ätit så lång frukost faktiskt. Vi hade sagt att vi skulle sikta på två timmar (det låter alltid så mysigt med långa frukostar) och nu gick vi väl i mål på 1,5h. Vi bättrar oss i alla fall. Igår gick det nog snarare på 0,5h... Vad ska man göra när man är hungrig och älskar frukost?

Frukostsalen 
 

Idag är sista dagen här och vi har inget speciellt planerat. Tror vi ska gå i den stora parken och så ska vi fika förstås. Men det är inget jag längtar efter just nu, så mätt! Men ge mig tre timmar så kan det säkert börja kurra lite i magen.

 

// Good morning! We just had a loooong breakfast in this beautiful sorrounding and are soon ready to check out from here. Today is our last day and we're thinking about visiting the big park and having a "fika" somewhere... Not in the mood to eat something right now after a big breakfast, but just give me a couple of hours!

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2016-11-22 17:01:24

Asså frukost på hotell är ju det absolut bästa som finns!! Och frukostsalen?? Typ ett palats ju!

Svar: Jag vet :o Det var tydligen ett välkänt ställe just för den salen. Det är något som har funnits i superdupermånga år (ingen aning om hur många) och som man restaurerat till så som det såg ut förr.
Amina Paracha

Postat av: Heléna

Publicerad 2016-11-22 22:29:41

Vilken härlig frukostsal!!! Gigantiskt ju!!! Jag älskar att sitta och äta frukost hur länge som helst när jag och Calle är på hotell och jag vill helst hinna med att smaka på så mycket som möjligt också. Det är bara ett litet problem... min mage rymmer inte allt jag vill hinna stoppa i den innan frukosten är över... Fördelen med flera hotellnätter på samma hotell är att man hinner med att smaka fler saker ur frukost buffén :D Kramar <3

Svar: Jag vet! Är likadan själv. Råkar alltid ta för mycket så att jag blir supermätt... Men min mage är tydligen ganska expanderbar hahaha... Men det är det bästa med att vara typ tre nätter på samma ställe (om de har bra frukost). Då provar man lite olika de två första dagarna och så tar man bara det gottigaste sen hihihi.
Amina Paracha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Biography

Amina is a doctor who doesn’t want to spend all of her life in scrubs. Living in Milano for one autumn sparked her inner love of fashion – in an updated version. Starting as a lifestyle blogger, she changed focus to sustainable fashion, something she wants to make fun, easy and luxurious for everyone, everywhere, anytime. Remember, modern women don't choose between sustainability and luxury, we take them both.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela