Sustainable Luxury by Amina

Reaköpet du INTE får missa

Publicerad 2017-06-23 17:30:00 i Sustainability,

 Newsletter from...
 

Glad midsommar! Hittade du din ultimata midsommarklänning? Du som följer Sustainable Luxury på Instagram såg CHOCKEN jag fick igår... Det här är verkligen reaköpet du inte FÅR missa!

 
....
 
Det finns tre märken som aldrig har rea. Alltså ALDRIG. Trodde jag... Chanel, Louis Vuitton och Hermès. Ett köp därifrån är ALLTID säkert. Du kan inte hitta det på 50% och gräma dig över att du betalade fullpris. Trodde jag...
 
Men nu, mina kära vänner, ska jag dela ett rea-tips som jag inte för hela mitt liv kunde tro. Kanske är det hemligt? Men vi delar hemlisarna du och jag:
 

CHANEL HAR REA.
STOCKHOLMSBUTIKEN 27/6

 
Vi ses där va? 
 
Kom ihåg!
Moderna kvinnor väljer inte mellan hållbarhet och lyx, vi tar båda
 
Kärlek,
Amina
 
 
Hoppas att jag slipper få ångest av det här köpet jag (eller ok, mamma) gjorde på min födelsedag... Slingbacksen var ju i en säsongsfärg...
 
- - -
Happy Midsummer! Did you find your perfect Midsummer's dress? Ok, this is sick. I thought there were three brands who never had any sale. Chanel, Louis Vuitton and Hermès. And now I got an email saying that there's a sale on Chanel in the store in Stockholm. What the? I'm so excited - are you!? See you there right?
 
Remember!
Modern women don't choose between sustainability and luxury, we take them both!
 
Love,
Amina
 

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2017-06-24 21:54:21

Så kul inlägg, så himla synd att jag bor i Göteborg haha

Svar: Åh! Men komsi!! Hihi. Men efter mina sex år i Gbg har jag ändå kommit fram till att NK-rean iaf ofta är bättre där än i Sthlm. Men nu ska jag njuta av Chanel och Schuterman uppe i Sthlm 👌🏼
Biography

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Biography

Amina is a doctor who doesn’t want to spend all of her life in scrubs. Living in Milano for one autumn sparked her inner love of fashion – in an updated version. Starting as a lifestyle blogger, she changed focus to sustainable fashion, something she wants to make fun, easy and luxurious for everyone, everywhere, anytime. Remember, modern women don't choose between sustainability and luxury, we take them both.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela